Hej! Som utlovat vill jag nu visa minialbumet jag gjorde med alla vinter- och ängla-tagsen jag gjorde till förra veckan med Tim Holtz-inspirationen.

Då min dotter skulle fyllt 6 år i januari ville jag göra ett minnesalbum till henne. Det känns bra att skapa något varje år för att hon ska vara nära på något sätt.

Minialbumet är från Quickutz Santa’s Workshop med just Gingerbread-varianten  som är endast för EPIC-maskinen. Jag tänkte redan när jag köpte min EPIC att de borde göra just minialbum för att kunna utnyttja hela bredden på maskinen som är 6″ lång till skillnad från Revolution-maskinens 4″ som ger relativt små album.

Förutom Bosskuttagsen och andra Bosskutdies som jag bloggat om tidigare så har jag använt papper från Basic Greys Eskimo kisses- 6″ pads (utmärkt till albumstorleken. Tänk dock på att just dessa har tryck på bara en sida!) samt några papper från MME. Kanterna har chalkats och tags och några utsmyckningar har limmats på samt text från en Dymo.

Kram!

Ullisenrullisen

